Cześć,
nie klikałem nic w LD i nie wiem, jak wygląda Twój kod. Tak wygląda mój w ST:
w definicjach:
Input_B_2PL :BLIND_INPUT:=(PI:=150, MAX_RUNTIME:=T#50s, MANUAL_TIMEOUT:=t#60m, MASTER_MODE:=TRUE);
Shade_B_2PL :BLIND_SHADE_S:=(HORZ1:=100, HORZ2:=215, SHADE_POS:=150, SHADE_DELAY:=T#5m);
Control_B_2PL :BLIND_CONTROL_S:=(T_UP:=T#45s, T_DN:=T#45s);
w programie:
Input_B_2PL(S1:=IN77 OR VIS_B_2PL_UP, S2:=IN78 OR VIS_B_2PL_DOWN, IN:=VIS_B_2PL_SHADE), POS:=Control_B_2PL.POS);
Shade_B_2PL(UP:=Input_B_2PL.QU, DN:=Input_B_2PL.QD, S_IN:=Input_B_2PL.STATUS, pi:=Input_B_2PL.PO, ENABLE:=ShadeFlag, SUN:=SunSignal_South,CX:=ReadClock.Calendar);
Control_B_2PL(UP:=Shade_B_2PL.QU, DN:=Shade_B_2PL.QD, S_IN:=Shade_B_2PL.STATUS, pi:=Shade_B_2PL.PO);
OUT107:=Control_B_2PL.MU;
OUT108:=Control_B_2PL.MD;
VIS_B_2PL_UP := VIS_B_2PL_DOWN := FALSE;
zmienne VIS... są do sterowania z wizualizacji. ShadeFlag steruje autozacienianiem. SunSignal to sygnał z czujnika światła... reszta powinna być jasna.
Z tego, co pamiętam, żeby całość działała, używa się właśnie kilka bloków ułożonych w kanapkę a nie pojedynczych BLIND_CONTROL_S... Potrzebujesz BLIND_INSPUT_S do obsługi klawiszy.
Pozdrawiam,